donderdag 17 mei 2012

Robin hoekje

Dit is een verhaaltje van Robin maar omdat we 'Robin's hoekje' vanuit china niet kunnen bereiken posten we het hier.

Aan Anne, Tim, Daan, Senna, Kijara, Evy, Thijs, Ceren en Nova en Nora maar ook Marit en Iris (volgens mij vergeten we er nog een paar). Ik ben nu in China. Ik vind hier leuk bij Mac DOnalds eten en naar de Chinese muur kijken en er op klimmen. De trappen en ramen zijn mooi en er zijn soldaten. De verboden stad was leuk omdat je in tuintjes kan dansen. En ik krijg geluk omdat ik een muntje in het water heb gegooid bij de goudvissen. Mijn muntje viel goed in de grote stenen bak onder water, gelukkig zinkte het muntje onder water. En ik heb een draak geaaid en een schildpad over zijn billen want dat brengt geluk. Het eten vind ik niet lekker maar drinkyoghurt uit de supermarkt en pistache noten wel. En ontbijtkoek die mama mee had ook.
Vanavond gaan we met de trein en slapen in de trein. Gister heb ik een plakboek knutsel gemaakt en een mooie sleutelhanger gekocht. En een mooie schat gevonden (een broche in goudkleur).


Anouk, Erik & Robin

Location:Beijing, China

1 opmerking:

  1. Hoi Robin,

    Hierbij een klein berichtje van Evy. Wat heb je al veel dingen gedaan en mooie dingen gezien. En wat een gekke fiets was dat. Mijn Mama en Oma zijn jullie bijna dagelijks aan het volgen en houden mij op de hoogte en nu heb ik vandaag alle foto's gezien. Eet maar lekker veel mac donalds als je de rest niet lust hoor hi,hi. Het is nu in Nederland heel erg warm. En k mag zaterdag afzwemmen voor mijn A diploma. Vond je foto in de slaap trein ook erg leuk.

    Groetjes van Evy.

    BeantwoordenVerwijderen