dinsdag 12 juni 2012

Disneyland Hong Kong

In Nederland had Robin ons al verschillende keren aangegeven dat zij erg graag eens naar Disneyland Parijs wilde. Om haar te verrassen hadden wij bedacht om in Hong Kong een dagje voor Disneyland uit te trekken. Natuurlijk viel dit in zeer goede aarde.

Tijdens de heenreis in de metro kwamen wij al in de stemming doordat allerlei details, zoals de ramen, al waren aangepast.








Natuurlijk was het eerste doel het kasteel.




Lekker vliegen met Dombo.




De wereldberoemde theekopjes.



De speelgoedsoldaatjes waren van de partij


Nog even aandacht voor het alfabet.


De parade mocht niet ontbreken.






En natuurlijk als grote afsluiting: het vuurwerk.




Al met al was het een lange maar zeer geslaagde dag.

Anouk, Erik & Robin

Location:Hong Kong, China

2 opmerkingen:

  1. Hoi Robin,

    Wat leuk dat je in disneyland Hong kong bent geweest. Ik ben in Praijs geweest maar om het in Hong Kong te zien is natuurlijk wel erg bijzonder. Ook om je modderbad moest ik erg lachen. Heel veel groetjes van Evy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Evy, leuk was het inderdaad. Nu ben ik net terug van twee dagen met een boot varen. En ik kan al een beetje engels praten want dat doet iedereen hier. Ik heb nu al zin om na de vakantie lekker weer met je te spelen want met Nederlandse kindjes spelen mis ik soms wel. Gelukkig waren er op de boot 2 kinderen uit nieuw zeeland waar ik engels meekon praten als Dora. Lief dat je een leuk bericht schreef, Robin

      Verwijderen